خدمات پشتیبانی

تجربه‌ای متفاوت از خدمات پشتیبانی!
مهم نیست از راهکارهای نرم‌افزاری یا خدمات ابری تدبیر استفاده می کنید، در هر دو صورت بالاترین میزان پشتیبانی را از تیم پشتیبانی تدبیر دریافت خواهید کرد. برنامه‌های پشتیبانی کاملاً با نیازهای شما هماهنگ می‌شوند؛ اگر تمایل دارید فرایندهای خود را بهبود دهید، می‌خواهید استقرار در مدت زمان کوتاه‌تری صورت گیرد، نیاز به تخصیص ساعت های آموزش بیشتر دارید و یا باید کارآمدی فرایند استقرار را افزایش دهید، برنامه پشتیبانی شما در اختیارتان قرار می‌گیرد. طیف متنوعی از امکانات ارتباطی پشتیبانی از مشتریان مانند استفاده از پورتال پشتیبانی از مشتری، راهنمای کار با نرم‌افزار، گفتگوی آنلاین و پشتیبانی تلفنی از مزیت های متمایزی است که تدبیر در اختیار شما قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *